Klachtenregeling & Garantie

 

Garantie

Wij geven veel om onze producten die wij produceren en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij uiteraard kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@homemadedecoratie.nl met een duidelijke vermelding van uw klacht en ordernummer. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel keur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Eu ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2015 - 2020 Homemadedecoratie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel